JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

La jornada de Portes Obertes d’enguany es durà a terme el dimarts 19 de març de 17h a 19h. Estarà oberta a les famílies interessades per P3 i també a les famílies que ja són de l’escola. Us hi esperem!!!

Preinscripció Curs 2019-2020

El període de preinscripció que preveu el Departament d’Educació pel curs 2019-2020  serà entre el 29 de març i el 9 d’abril de 2019.  La data de la Jornada de Portes Obertes encara no està definida. En quant la tinguem us la comunicarem.

Projecte a Cicle Superior

Aquest curs els alumnes de cicle superior hem començat un petit treball que parlarà de la sang però també de la salut, dels beneficis de fer exercici i esperem que tothom hi participi, alumnes, mestres i families.

Consell d’Infants

Avui hem constituït el Consell d’Infants. Al blog de l’escola trobareu més informació.

Benvinguts i benvingudes al nou curs!!

Us donem la benvinguda al nou curs!! Iniciem el curs amb molta energia positiva, amb novetats a la motxilla i moltes ganes de començar! Al blog de l’escola podreu seguir de ben a prop les nostres passes!!