Gran Campanya de donació de sang

Donem les gràcies a tothom, per col·laborar amb el projecte de 6è, pares, mares, famílies, mestres, personal de l’escola i veïns que heu vingut i que heu fet aquest petit gest de venir i donar sang per salvar vides.

JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

La jornada de Portes Obertes d’enguany es durà a terme el dimarts 19 de març de 17h a 19h. Estarà oberta a les famílies interessades per P3 i també a les famílies que ja són de l’escola. Us hi esperem!!!

Preinscripció Curs 2019-2020

El període de preinscripció que preveu el Departament d’Educació pel curs 2019-2020  serà entre el 29 de març i el 9 d’abril de 2019.  La data de la Jornada de Portes Obertes encara no està definida. En quant la tinguem us la comunicarem.

Jornada de Pintar el pati

El dissabte 8 de juny pares, mares, nens, nenes i mestres de l’escola vam pintar al pati els jocs escollits per l’alumnat a través del Consell d’Infants. Al blog podreu veure més informació.

Consell d’Infants

Avui hem constituït el Consell d’Infants. Al blog de l’escola trobareu més informació.