Preinscripció

El període de presentació de sol·licituds de preinscripció serà del 13 al 22 de maig.

Les sol·licituds s’han de presentar de telemàticament i només excepcionalment es podran entregar de forma presencial els dies 19, 20, 21, 22.

Per evitar cues i aglomeracions, per entregar la sol·licitud presencialment s’haurà de demandar CITA PRÈVIA . És molt senzill, però si teniu dubtes podeu trucar al telèfon 679 777 537 o escriure al correu de l’escola a8028436@xtec.cat partir del dia 13 de maig en horari de 9:30h a 12:30h.

Per fer la preinscripció telemàticament heu d’entrar en aquest enllaç. Una vegada hagueu omplert totes les dades, haureu d’enviar un mail a l’escola a8028436@xtec.cat adjuntant el resguard de la sol·licitud i els següents documents escanejats:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

Consulteu regularment aquesta pàgina per disposar d’informació actualitzada.

OFERTA DE PLACES

BAREM PROVISIONAL 29/05/2020

BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS 09/06/2020

LLISTAT SOL·LICITUD DEMANATS EN 1a OPCIÓ ORDENADA DEFINITIVA

OFERTA DEFINITIVA

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

Llista d’espera al centre a 07/07/2020

Places vacants a les escoles de Sta. Perpètua

Model de reclamacions

Procés de reclamacions

Aquí trobareu un video que vam elaborar per Portes Obertes i que mostra com és el dia a dia a l’escola

Podeu trobar més informació al web del Departament d’Educació.